Kangeroe!

2 oktober 2018 - Meningie, Australië

Maandachochtend vroeg moesten we het vliegtuig richting Sydney pakken, dus gingen we op tijd slapen. Helaas was het weer een gebroken nacht en ben ik veel wakker geweest door de jetlag. Ik had gekeken hoe we moesten reizen richting het vliegveld en alles gepland. Dus om 5 uur liepen we richting de trein, alleen bleek het apparaat voor tickets kapot te zijn en konden we dus niks. Toen besloten we om een Uber te nemen, helaas duurde het steeds langer voor die kwam. Terwijl we aan het wachten waren kwamen we erachter dat we eigenlijk een uur te laat waren. Ik had me dus een uur vergist in de vliegtijd. Snel hebben we de eerste taxi gepakt die we tegenkwamen. Ik wil bij deze onze geweldige taxichauffeur bedanken voor het haasten. We waren nog op tijd op het vliegveld. De vlucht was maar 2 uurtjes en om half 9 waren we in Adelaide (30 min tijdsverschil met Sydney).

Daar even snel ontbeten en toen met de bus richting ons motel gegaan. Het was heel fijn dat we daar een hele grote kamer hadden met eigen badkamer en een soort van keukentje.

Daarna zijn we even lekker gaan lopen. Richting het park met de botanische tuin. Eenmaal op de terugweg kwamen we langs een klein diertje (possum). Bleek dat het diertje ziek was. Samen met een Australische vrouw hebben we het diertje, op aanraden van wildlife rescue naar de dierentuin gebracht die daar om de hoek zat. Zie foto's voor het diertje en voor wat gave plaatjes van een paar van de 25000 vleermuizen die in het park zaten.

'S avonds hebben we lekker wat eten gehaald bij de wok en zijn we gaan relaxen op onze heerlijke grote kamer. Na een heeeeerlijke nacht slaap (was echt doodop van die dag ervoor) zijn we weer richting airport gegaan. Maar deze keer om onze campervan op te halen. Echt een topding (zie foto's uiteraard).

Toen hebben we even boodschappen gedaan, zodat we voor de komende dagen genoeg eten en drinken bij ons hebben. Met onze camper zijn we nu in Meningie (ong 150 km verder), we staan aan een meer, echt prachtig! Onderweg heb ik trouwens mijn eerste wilde kangeroe gezien, wel jammer dat ie dood was..

Liefs Nathalie

1. Linda:
    2 oktober 2018
    Wat ontzettend gaaf allemaal lieverds. Echt leuk hoor, geniet er maar van.
  2. Nikita:
    2 oktober 2018
    Super leuk, wat fijn dat jullie nu lekker rond kunnen touren. De eerste campeerspot aan het meer ziet er in ieder geval geweldig mooi uit!
  3. Paul Wijnker:
    2 oktober 2018
    Hi nou al heel wat meegemaakt ....leuke camper! Nu lekker touren en genieten. Have fun.
  4. Rina top van lachterop:
    2 oktober 2018
    Ik vind het heel leuk voor jullie, het ziet er heel mooi uit.
    Geniet ervan, groetjes oma
  5. Rina top van lachterop:
    2 oktober 2018
    Hallo Nathalie ziet er heel leuk uit maak veel plezier gr oma
  6. Rina top van lachterop:
    2 oktober 2018
    Hallo Nathalie wat ziet er leuk uit met de camper veel plezier gr oma
  7. George & Sandra:
    Veel plezier daar in het land van de Kangaroos ❤️👍🏼
  8. Wesley:
    Leuk!
  9. Monica Abdulai:
    3 oktober 2018
    Ziet er allemaal koel uit hoor Nathalie
    Geniet maar lekker xx
  10. Marita Janssen-van Der Keur:
    3 oktober 2018
    Wat een gaaf campertje, heel veel veilige kilometers en have fun.