Brisbane

23 oktober 2018 - Brisbane, Australië

Donderdagavond laat kwamen we in Brisbane aan en zijn we meeteen naar het hotel gegaan. Na een goede nachtrust zijn we Brisbane ingegaan. Ook hier heb je weer zo'n mooie Lagoon net als in Cairns, hier heet het Southbank.

Brisbane is een gezellige stad met leuke winkels en restaurantjes. We zijn na Southbank nog even de stad ingegaan. In de avond heb ik een helix piercing laten zetten (oor). Ik ben er echt heel blij mee.

Daarna gingen we samen voor de laatste keer uit eten in Australië. En eindelijk heb ik kangeroo gegeten. Het smaakt een beetje als een combinatie van biefstuk en draadjesvlees, best lekker hoor!

De volgende ochtend moest Alysha heel vroeg naar het vliegveld. Vanaf dat moment was ik dus echt ineens alleen. Wel een gek idee, maar ik was ook nog steeds heel enthousiast. Ik ben na het uitchecken naar het hostel gegaan. Ik zit dus in een 16!!! persoons kamer! Eerst schrok ik wel even. Een paar jongens (ja het is mix) lagen nog te slapen. Ik heb snel mijn spullen gedropt en ben weer lekker naar Southbank gegaan. Daarna wat boodschappen gedaan en teruggegaan naar het hostel. In de avond was het erg gezellig. Je leert hier super snel mensen kennen. Ik ben met een groepje Engelsen en Duisters uitgegaan, was leuk!

De volgende dag eerst bij het zwembad bij het hostel gelegen, maar daarna ging het ineens regenen en onweren. Daarna heb ik series gekeken, ook wel even lekker hoor. Die avond was verder rustig.

Gister heb ik even buiten gebasketbalt, het was heerlijk om even te doen. Door de warmte was een uurtje echt wel genoeg.

Ik was eerst van plan om in een andere kamer te gaan. Maar eigenlijk is het best gezellig in zo'n grote kamer en ik kan er prima slapen. Dus ik laat het voorlopig nog even zo. Op dit moment heb ik t/m woensdag geboekt bij dit hostel. Het zou kunnen dat ik hier blijf terwijl ik in Brisbane ben (tot 4 nov). Ik twijfel ook nog om weer naar Byron bay en Goldcoast te gaan. Toen ik daar was regende het alleen maar en het weer is nu een stuk beter (bloedheet!).

Liefs Nathalie

1. Marieke Schilder:
    23 oktober 2018
    Ziet er goed uit Nath! Jij vermaakt je wel! 16 is wel veel joh. Hutje mutje op elkaar of valt dat mee?
    Gaat wel snel hoor de tijd zo. Eerste maand zit er al weer bijna op! 😘
  2. Erick:
    23 oktober 2018
    Hoi Nathalie hebben vandaag camper gehuurd (of heb ik hem nu gekocht) afijn wij leveren in op 2 November in Brisbane dus Tegen die tijd Hebben wij contact
  3. Linda:
    23 oktober 2018
    Hee Nathalie, klinkt echt spannend allemaal hoor😇 trots op je kanjer, superleuk hoor.❤️